torsdag 13 augusti 2009

Ännu en dag med mina älskade barnbarn!!

Vaknar idag 6.15 av att grannarna haft fest och att det är skrik o gap ute på gården! Jag som så väl behövt sova denna morgon!! Hade Nelly o Nova under gårdagen, gick upp 07.00 och tänkte jag skulle sova idag.....Var i lekparken med barnen, även Alexandra och Elin o Julia var med. Vi lekte ett tag sen gick vi iväg för att köpa glass!!! Nu fick jag ytterligare en dag tillsammans med alla mina fyra barnbarn!!
Idag ska jag göra...ingenting alls... Skulle vara till jobbet för att fira av en arbetskamrat som ska sluta, men känner att min förkylning inte är borta än, har även ont i ett revben, som jag troligtvis har spräckt....lutade mig över en stol i fredags...hur kan man vara så dum??? Tror inte ens att jag ska gå utanför dörren idag...behöver nog en dag i sängen, tror jag!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar