tisdag 18 augusti 2009

Slut på semestern!

Jaha, nu har jag arbetat i två hela dagar igen..ett år till nästa riktiga semester! Men jag tänkte i morse då jag gick upp 5.15...tänk va lycklig jag är som kommer ur sängen, har ett jobb som jag älskar, kan ta en tidiga buss, komma till jobbet där jag möts av mina underbara arbetskamrater!!! Har ett rikt liv med mina älskade söner och deras familjer, underbara vänner....VEM har det så bra som JAG????? Ibland så skulle jag vilja "smälla mig själv på käften" då jag klagar att jag är trött, har ont i huvudet, krångliga bihålor, o.s.v o.s.v. Jag är lycklig för varje dag jag får vara med och ha alla mina små krämpor, träffa mina kära patienter, umgås med mina barn o deras familjer, träffa mina goda vänner!!! Jag är verkligen RIK... som har allt detta!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar