tisdag 4 augusti 2009

Barnbarnen...igen!!!!

Idag har jag varit hos mina äldsta barnbarn Julia o Elin. Mamma o pappa jobbar o farmor har semester, självklart finns jag där då de små "liven" kan får sova några mornar till innan skolan ska börja. I morgon ska vi åka till Säterdalen o kolla litegrann, nu har förhoppningsvis vattnet sjunkit undan, det var ju rejäl översvämming där för ett tag sedan. Kommer även att träffa de minsta Nelly o Nova där som kommer med mormor!! Torsdag blir jag hos Julia o Elin, få se vad vi hittar på då, är det fint väder kanske vi badar i poolen!!! Fredag, lördag o söndag ska jag vara i Norberg o med Nelly o Nova då mamma o pappa ska på SPA!! Härligt att få rå om dem en helg igen!!! Jag älskar mina småttingar!!!!! Nästa vecka har jag fortsatt semester, få se vad jag gör då...ingenting förmodligen!!! Längtar nog bara efter barnbarnen!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar