söndag 16 augusti 2009

Nytt golv!!

Tänkte att jag skulle ha en riktigt slöardag idag....helt plötsligt kommer äldste sonen Patrick hit med golv som han ska lägga i mitt vardagsrum!! Älskade ungar jag har, jag är så lycklig o tacksam över dessa pojkar och deras familjer. Sen kom Julia o skulle fika hos farmor...hon börjar bli stor nu o får cykla hit själv. Fast farmor är ju förståss orolig då hon cyklar själv...undra hur det ska bli då hon kommer in i riktiga tonåren...då får jag väl hålla mig på stan om kvällarna för att hålla koll......jag är ju så himla rädd om dessa barn o barnbarn!!! Sen kommer bästa kompisen Unni på en snabbvisit, hinner inte tala så mycket då jag behöver hjälpa Patrick lite grann, men vi får väl hålla telefonkontakt...vi hörs ju av i stort sett varje dag. Detta är också en stor ynnerst att ha goda vänner som jag känner jag hör samman med, Unni, Kerstin o Eva. Vad gjorde man i livet utan barnen och deras familjer och sina vänner???????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar