fredag 14 augusti 2009

Göra.....ingenting!!!

Idag har jag gjort..........ingenting!!! Läst, tittat på film, lagat mat, o bara slappat!! Tycker jag gjort "rätt" för det då jag haft fullt upp under veckorna som gått. Frivilligt förstås, och underbart med barnbarnen, men man är ju inte 25 år längre, känns att i min ålder ska man inte ha småbarn, bara barnbarn som kommer ibland...men härligt är det! Tänk att få se dessa små älsklingar stå vid glasskiosken och försöka välja smaken på glass............ det blev blåbär och lakrits för dem alla!!!! Tänker ta vara på sista semesterhelgen nu, allvaret börjar igen på måndag! Jag älskar mitt jobb, men skulle ändå önska att jag haft en veckas semester kvar!!!

2 kommentarer:

  1. låter som du haft en skön semester vännen...små segt att komma igång o jobba igen kan jag tro men jag o rasmus tänkte att vi skulle dra med dig ut på lunch för att göra en dag som passar dig lite guldkantad...kram

    SvaraRadera