tisdag 28 juli 2009

Sovmorgon??

Varför kan man inte sova på morgonen när semestern börjat??? Den frågan ställer jag mig även varje ledig dag!!! När jag ska upp och åka till jobbet med bussen som går 6.40, DÅ skulle jag kunna sova till 9.00 -MINST!!! Är kroppen inställd på något konstigt vis så den vet att jag är ledig eller..... Detta är ett mysterium för mig, i morse vaknade jag 6.30, o det var omöjligt att somna om.
Igår hade jag främmande av IngaCarin, min "gamla" arbetskamrat som jag ej sett på många år!! Tänk att vissa människor aldrig förändras??? O vilken tur det är, hon är samma gamla underbara IQ som hon alltid har varit!! Vi hade några trevliga timmar tillsammans o lovade varandra att det ALDRIG får gå så många år igen innan vi ses.
Ikväll ska jag till Åhlbert/Eriksson´s tillsammans med Robert m familj. Vi ska ha "Grekisk afton", återuppleva den underbara veckan som vi hade på Rhodos. Synd bara att Henrick o Tore inte kan vara med! Tore jobbar o Henke håller på att förbereda Stockholmsresan och Pridefestivalen! Jag har beställt biljetterna igår och sticker ner på torsdag!! Åh va kul det ska bli!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar