söndag 19 juli 2009

Söndag!

Söndag igen.. oj vad veckorna går fort. Har lånat "den lilla röda" (bilen) från Alex, ska köra tillbaka den idag då hon börjar jobba i morgon och behöver den. Familjen har varit i Orsa under helgen, har bott i Gammelfarfars hus. Det är så roligt att huset fortfarande finns kvar, där har vi firat många somrar då mina äldsta söner var små. Det blir på något vis som om allt går igen, nu är Patrick där med sin sambo o sina små flickor.. Robert med familj har tillbringat några dagar på Sommarland i Leksand. Henke har också semester men ..jobbar ändå, han har fullt upp med att fixa Pridekuddarna inför Pridefestivalen i Stockholm. Tänk att jag äntligen ska få vara med på festivalen...något som jag önskat i så många år. Få se bara hur duktig försäljare jag är....men Henke säger att "morsan hon kan ju sälja konserverad gröt" ...hoppas jag är lika duktig kuddförsäljare!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar