torsdag 2 juli 2009

Födelsedagskalas..igen!!!

Oj oj oj, va länge sedan jag skrev i min Bullfarmorblogg!!! Det har varit så fullt upp att jag stupat i säng om kvällarna när jag kommit hem från jobbet! Jag har även haft fullt upp med jobb, barn o barnbarn. Träffade mina bästa vänner från Norberg i helgen. En jättehärlig kväll! God mat o gott vin! Kerstin är en baddare på att laga mat!! Söndagen var jag engagerad i Norbergsdagarna. En underbar tradition där jag träffade många "hemvändare" precis som jag!! Var med yngste sonen Roberts svärmor i "Uppdraget" en kul tävling där vi två tävlade mot några andra!! Vi vann!!! Suger ännu på segerns sötma!! Fick en stor godispåse i pris!! De ni!!! Till helgen blir det födelsedagskalas igen!! Lilla (stora") Nelly fyller 5 år!! Har varit och inhandlat en mikrofon på stativ till lilla damen, hon älskar att sjunga precis som far sin! Ser nu med förväntan fram emot semestern som blir v. 31-32. Va mycket man ska hinna med på två veckor...måla sängen, hälsa på släkt o vänner, umgås med barn och barnbarn, hinna träffa syrran, åka o bada......Oh det känns nästan som om jag inte ska ha nån semester...Jag tror jag tar en sista minuten i höst...så jag får vila upp mig!!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har det bra i sommarvärmen, låter som det som det är fullt upp, hoppas du hinner slappa lite i solstolen mellan varven också...här väntar vi på bebis men verkar bli en lång väntan....Längtar efter att få träffa lillan/lillen..BAMSEKRAM

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera