tisdag 28 juli 2009

Rhodosafton!!!

Ikväll har vi träffats Patrick-Sandra, Robert- Jenny o alla mina underbara barnbarn, Julia, Elin, Nelly o Nova!!! Vi har haft "återträff" o grekafton hemma hos Åhlberg/Eriksson´s!! Vilken underbar eftermiddag o kväll vi haft!! Vi "Kvinnor" (som sig bör!!!?)lagade maten, sönerna badade i poolen med barnen! Det var gyros, Zatsiki, grillad kyckling, o.s.v. riktig grekisk mat!!! Helt underbart!!! Sen kommer Jenny o Sandra, mina kära söners fruar fram med paket till MIG??!!! Som tack för Rhodos veckan!!?? Det var helt fantastiskt!! Ansiktsbehandling, massage, ögonbrynsfärgning m.m. m.m. !!Skulle JAG vara värd allt detta??? Tänk vad jag är lycklig som har alla dessa underbara barn med deras familjer!!! Det enda som saknades ikväll var förståss Henrick o Tore som inte kunde komma, men kvällen var fantastiskt ändå!! Finns det någon som är så lycklig som jag??????????????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar