fredag 3 juli 2009

Ny baby, o Pride kudde!!!

Åh vilken överraskning jag fick idag när min kära vän o kollega Fredrika fick en liten Rasmus i natt! Jag har känt på denna mage i 9 månader nu, det är så underbart att få känna de små sparkarna när man lägger händerna på magen!! Nu har hon äntligen fått sitt efterlängtade barn! Va lycklig jag är för hennes o Per´s skull! Men jag saknar henne så jäkla mycket på jobbet!! Henke ringde idag och berättade att deras Pridekudde kommer ut på måndag! Jättevackra kuddar!!! Henke har ett företag, MIKMAK, tillsammans med en kollega och nu har man tryckt upp Pridekuddar som kommer att kosta 499:-, därav går 50:- till Stiftelsen Läkare mot AIDS. Detta inför Pridfestivalen i Göteborg o Stockholm. Det tycker jag är behjärtansvärt! Så köp kudden, den går till välgörande ändamål!!!!!! Helgen kommer annars att bli ganska lugn, kommer att åka till Norberg under morgondagen för att fira älskade barnbarnet Nelly som fyller 5 år, annars blir det "lugna gatan" Skööööööönt!! Ska "pyssla" lite i lägenheten bara, vilket har blivit åsidosatt under lång tid då jag haft så mycket att göra! Trevlig helg önskar jag er alla!!/Kram

1 kommentar:

  1. Tack goa du...saknar dig med...skickar en bild på underverket med mailen....Per hälsar...å Rasmus förstås! Hoppas du har en toppen sommar...KRAMAR I MASSOR

    SvaraRadera