söndag 30 april 2023

Trevlig Valborg!!


 Nu vill jag önska dig en trevlig Valborg!! Solen skiner här idag, men det är bara ca 3 plusgrader och en jäkla blåst!!! Tur att jag slipper vara ute ha ha!!! Jag minns en gång för många år sedan då det var så varmt och skönt på Valborg så jag gick barbent och sommarklädd.... ja de var då de!!!!

Idag ska jag först iväg och fira äldste sonen och yngsta barnbarnet... det är kalas då de fyllde år förra veckan men mycket har varit så det blir lite fest idag istället!!!!

Efter det ska jag åka till bästa vännerna i Norberg för att fira Valborg, ja det blir inte så mycket ståhej där heller och vi ska bara äta och dricka gott och prata... ja det brukar bli mycket prat när vi träffas!!!!

Vill bara önska dig Trevlig Valborg och var rädd om dig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar