söndag 2 april 2023

En helt vanlig söndagsmorgon!!!!


 

Så där ja... då är det en söndag igen och här ligger jag i sängen, har inte kommit upp än men ska strax kliva upp!!!! ja du förstår att jag skaffat mig en "liten" ovana sedan jag slutade jobba.....jag ska berätta för dig.... När jag vaknar på morgonen, så går jag upp o gör iordning frukosten. sen tar jag in den vid sängen och där ligger jag o käkar frukost o kollar lite i datorn....ja ja jag vet... en ful ovana är ju svår att bli av med ha ha....

Nog om detta!!! Idag ska jag först ta en promenad och sen ska jag till ett av mina vuxna barnbarn och hjälpa till att fixa lite saker!!! Jag ska ha hela familjen här på Påskafton och jag har planerat lite inför det så det är inte så mycket att fixa då!

Igår fyllde Henrick år och jag ringde och grattade honom, men jag ringde precis då de börjat jobba på marknaden så det blev inte så långt samtal, vi får ta igen det i veckan!! 

Ja som jag berättat tidigare så har han ett eget företag @soapbymoltazdesign som han driver stenhårt nu, och är tre dagar i veckan på olika marknader! Ja han är förbaskat duktig, företaget har växt otrolig sedan han öppnade upp det för ca 1 år sedan!!!! På bilden ovan ser du en liten bit av det, han gör allt ifrån tvålar till hudoljor, schampo för hundar o katter och mycket annat..,... ja jag vet inte allt, men bra går det för dem!!! Ja det är fullt upp för dem, och nu har de även flyttat från Los Angeles till La Quinta, som ligger i öknen... ett fantastisk ställe som liknar Spanien....

Ja då har du fått en liten uppdatering från mig så här på söndagsmorgonen.... Gäsp... nu är det dax för mig att kliva ur sängen.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar