söndag 14 maj 2023

Våren är här!!!!!


 Åh så underbara dagar det har varit där det verkligen känns som om våren o sommaren är på väg. Ja självklart så kommer det nåt bakslag men förhoppningsvis så försvinner det fort!!!

Ja veckan har varit ungefär som vanligt här , förutom att en vän från Uppsala kom från torsdag till lördag  o hälsade på !! Så roligt det var att träffas igen efter att inte setts på ett tag!! 

Annars så blir det att fira födelsedagar och student framöver....  fyra av mina  barnbarn fyller på sommaren och i år tar även  Nelly studenten också!! Så det är mycket firande att glädjas åt!

Som du ser ovan på bilden så är det ett foto från Kråks stuga på Orust.. mitt Paradis!!!!! Ja om två veckor så åker jag dit ett tag bara för att få njuta!! Jag längtar ju alltid dit så fort vårvärmen kommer!! Killarna kommer inte att kunna åka hem under sommar och höst då de har alldeles för mycket att göra med  företaget @soapbymoltazdesign  som killarna driver!! Det går jättebra och de säljer både på nätet och på marknader  så jag är så glad för deras skull!!!

De har redan börjat planera inför att jag kommer i oktober...och jag ser verkligen fram emot att komma dit o se det fina huset de flyttat till och den vackra omgivningen  i La Quinta och att få träffa de underbara vännerna som jag fick när jag var där för nästan fyra år sedan!

Ja ja, nu får jag stilla mig lite och först o främst njuta lite av Paradiset om ett par veckor!! Sköt om dig nu och njut av vårvärmen så hörs vi av framöver!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar