lördag 22 april 2023

Kråks stuga och USA resa.......!!!


 

Åh va jag längtar ner till Kråks stuga nu när dagarna är så varma och härliga!!! Som du ser så är det här det ljuvliga växthuset där vindruvorna växer i stora klasar.. ja det här fotot är taget förra sommaren!   Men snart så åker jag ner en vända för som du vet så är det här Paradiset för mig!!!!

Jag hoppas du har haft en strålande vecka du med i solen ! Själv har jag städat balkongen, vilket för mig är ett vårtecken!! Men men... enl SMHI så blir det bakslag igen i morgon, snöblandat regn.. fy fasen!!! Men men det är ju så här det brukar se ut så här på vårkanten men snart så......

Ja igår fyllde äldste sonen och yngsta barnbarnet år men firandet blir inte förrens nästa helg då familjen har annat som ska göras... men det blir kalas, och det är ju viktigt.. tycker jag iaf!!!

Nu är det iaf bestämt att i höst reser jag över till USA i några veckor... Killarna har alla redan planerat va vi ska göra ha ha ha.... och självklart vill jag dit och kolla det vackra stället, La Quinta, dit dom har flyttat!!! Så det ser jag fram emot.... men nu är det först dax att njuta av det vackra vi har här hemma när våren och sommaren kommer!!!!

Ha nu en fin vecka så hörs vi framöver!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar