torsdag 16 mars 2023

Carpe Diem!!!


 Hej igen!!! Ja som bilden ovan så ska vi försöka att fånga dagen!! Ja det är väl ungefär så jag har försökt göra veckan som varit!!! Förra veckan, som jag tidigare har berättat,  hade jag middagsfrämmande av min f-d- man,( far till två av mina äldsta söner,) och hans fru!! En så sjujäkla trevlig kväll vi hade tillsammans, och många är sååå förvånade att vi kan umgås utan några bad feelings... !! Ja jag kan ju säga att han är den enda f.d. som jag skulle vilja umgås med .. ja jag har ju haft några skitstövlar ha ha....bl.a. så fick jag ett inlägg här för många år sedan då detta X inte kunde släppa taget och skrev ett mycket fult inlägg...  man undrar ibland om inte "hissen går ända upp " på vissa ha ha ha

Jag tänker som så... vilken lycka det är för våra söner som ser att deras föräldrar är goda vänner, även om man inte passar för att leva ihop...!! Ja när jag berättar för sönerna att deras pappa med fru har varit här o vi haft det så trevlig,,,, då blir de också glada!!

Ja nu blir det en lugn dag idag, förutom ett besök hos en kompis som nyss blivit opererad för ett bråck... ska åka dit med en blomma till hen!!!

Sköt nu om dig och ha en fin kommande helg så ses vi igen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar