tisdag 26 oktober 2021

Hemma igen!!!

Så där ja... nu är jag hemma igen efter 43 mils körning. Egentligen skulle jag stannat kvar några dagar till. men det skulle nu regna hela veckan, och då är det lite tråkigt att bara sitta inne och kolla på TV!!! Sen kom jag, i sista stund på att jag har en tid för massage på tisdag så det var dax att dra sig hemåt. 

Ja jag har haft det jätteskönt i Kråks stuga, och trevligt främmande har jag också haft av Lena, som jag tidigare skrev om. Och så Cilla förstås, hon som bor granne i huset lite längre bort, vi träffas också och tjötar,,, som man säger därnere!! 

Nu är jag som sagt hemma igen och nästa vecka ska jag hjälpa äldsta barnbarnet Julia att flyttstäda då hon och sambon ska hyra ett jättefint hus, och till slut så fick hon även sin fina lägenhet såld. 

Ja så nu vet du ju lite vad som kommer att hända framöver, ja i morgon ska jag hämta yngsta barnbarnet Noah på skolan så han slipper gå hela vägen hem. Kommunen har verkligen krånglat till det för skolbarnen, de som bor närmast skolan som han gick i , har flyttats till en skola längre bort och då det inte är 4 km från hemmet, men nära, så får han inget busskort för att ta sig hem... ja rena jäkla galenskapen hur dom krånglar till det för både barn och deras föräldrar...!!!!!

Ha en fin vecka nu så hörs vi av framöver!!!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar