fredag 5 november 2021

Naprapatbesök och flyttstäd!!!!


 Ja nu är vi i slutet av veckan...igen!!! Tiden rinner iväg och denna vecka har jag varit hos världens bästa naprapat i Borlänge. Det var länge sedan vi träffades, har knappt varit dit sedan jag slutade jobba i Borlänge. Men så fick jag en betald behandling av min yngsta son med familj, nu när jag fyllde år, så då var det bara att beställa en tid. Sååå roligt det var att ses igen efter några år, ja Tony, som han heter, och jag fick en vänskaplig relation och jag har gått några kurser hos honom också!!! 

När jag kom så sa han att jag såg ut som en korkskruv, ha ha ha, ja  men efter mycket knyckande o tryckande så rätade min kropp upp sig lite grand, men nu har jag beställt en ny tid om ett par veckor... det gäller att underhålla kroppen!!!!!

Ja som du vet så ska jag hjälpa äldsta barnbarnet Julia att flyttstäda och städningen börjar idag, kl. 15 noga räknat haha!!

Sen blir det till att hem och plocka fram alla ljus som jag ska ha med mig till Norberg i morgon då jag ska tända ljus för mina nära och kära på kyrkogården!! 

Nu önskar jag dig en fin helg så hörs vi av igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar