fredag 22 oktober 2021

Solsken både ute och inne i hjärtat!!!!


 Ja som du kanske förstått så är jag här i Kråks stuga på Orust igen!!! Det har varit underbart väder i två dagar nu och jag har fixat o trixat ute i trädgården, klippt ner flera buskar av bruna ormbunkar, burit upp det som måste upp från källaren, plockat in ved som ska torka till killarna kommer hem.. och lite annat!!! ja jag njuter verkligen att vara här och jag sover som en stock!! ha ha... 

Ja och på söndag som kommer en mycket kär vän och hälsar på Det är Lena, en psykiatriker som jag jobbade ihop med under några år i Borlänge och vi fick en jättefin kontakt.. Såååå glad att vi kan träffas nu det var några år sedan1!!!! Ja och  jag är så glad att jag kan fixa till det innan killarna kommer hem, det kanske inte blir förrens lagom till jul... men huvudsaken att dom kommer!!!!

Ja så nu vet du vad som händer i mitt liv just nu!! !Har njutit av de soliga dagarna som varit och i morgon ska solen också skina... enl. SMHI!!! Så det är bara att hoppas....

Ha de gott nu så hörs vi av igen.. och var rädd om dig!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar