söndag 24 oktober 2021

Grattis på födelsedagen Jenny!!!


 


Hipp hipp hurra.... idag är det ingen vanlig dag... Nej det är bästa sonhustrun Jennys födelsedag!!!!

Ja du Jenny, det är många år sedan vi träffades för första gången Du kom och hälsade på med min yngste son och jag tycker nog att vi fick en fin kontakt redan från början. Men den har verkligen växt under åren som gått och jag är så glad att vi har varandra. Så skönt att kunna uttrycka sina tankar och känslor, även om vi alltid inte har samma åsikter, så törs vi säga vad vi tycker, och det glädjer mig verkligen.

Det "värsta" med dig är... att du alltid sätter alla andra före dig själv. Att du vill att alla ska må bra är ju ett fantastiskt gott tecken, men du behöver tänka mera på dig själv också.. och det har jag ju sagt så många gånger till dig... men du gör ju inte alltid som svärmor säger ha ha ha

Eftersom jag inte är hemma idag så firade jag dig lite i förskott, men så fort jag kommer hem så kommer jag förbi och "firar" dig med en lite sång ha ha

Ha en fantastisk födelsedag nu , och som om du inte visst det så älskar jag dig!!! /puss o kram från din underbara svärmor!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar