måndag 18 oktober 2021

Födelsedag!!!!!!!!


 Så där ja... nu måste väl firandet vara överstökat!!!  Ja du vet, jag fyllde ju år i lördags och jäklar vilket firande det blev. Inte så att jag fyllde jämt, utan bara en vanlig födelsedag 

På fredagen blev jag hembjuden till en vän som bjöd på mat och vi hade en så trevlig kväll, på lördagen kom ett av barnbarnen hit med sin pojkvän och så kom mellansonen med familj hit även dom. Ja jag säger då det. Fick denna underbara bukett hemskickad från en vän, samt även andra ljuvliga blommor. 

Igår ringer en av mina vänner o säger att "nu kommer jag över"... ha ha, ja och där kommer hon, och har samtidigt tagit med sig en annan kompis, här kommer dom med smörgås och bubbel!!!! Ja jag säger då väl det... NU måste det vara slutfirat ha ha ha....

I morgon åker jag en sväng till Orust igen, då det är lite som ska fixas inför höst/vinter. Killarna kommer hem ett par veckor och blir hemma över jul, det ska bli så roligt!!!!

Ja som du ser så har jag haft fullt upp denna vecka, massage, hämta nya glasögon och sen detta festande ha ha....

Sköt om dig nu så hörs vi av senare !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar