onsdag 5 augusti 2020

Trevligt främmande !!!

  



Hej och hå!!! här kommer en liten uppdatering igen!! Fick fixa som sjutton då inställningarna blivit ändrade här på bloggen, men till sist så.....

Ja det har faktiskt hänt lite trevligheter i veckan som gick, !!! Och det behövdes kan jag säga...
Fick storfrämmande av mina fina vänner som hade husbilen med sig i lördags, vi hade strålande väder och vi kunde sitta på våran härliga uteplats ända fram till midnatt!
Sen kom två trevliga nyinflyttade grannar dit också så det blev en mycket trevlig kväll!!!

Nu väntar jag och längtar fram till slutet av veckan då jag får "finbesök" av bästa  Elena och hennes man. Elena och jag jobbade ihop för många år sedan inom psykiatrin i Borlänge, men sedan några år tillbaka så jobbar de både som läkare i Norge. Ska bli såååå kul att få träffas efter att vi inte setts på flera år...

Annars så gör jag väl inte så mycket, det gamla vanliga om dagarna, handlar, lagar mat, tvättar och städar,,,, går mina promenade  o.s.v.
Ja du ser ju hur inrutat livet är för mig just nu... och jag håller på att ledas ihjäl...

Men det gäller att ta fram allt det positiva som ändå finns och fram för allt.... tacksamheten!!!!!!

Ha en trevlig vecka och var rädd om dig nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar