måndag 10 augusti 2020

Paradiset.....!!

 


Hej igen!!! Hoppas du haft en trevlig helg, för det har jag i alla fall haft! Som jag tidigare berättat så fick jag främmande av en f.d. kollega och hennes man,  från psykiatrin där jag jobbade tidigare. En jättetrevlig eftermiddag fick vi tillsammans, mycket skratt och många glada minnen. 

Vädret har varit strålande, om än lite för varmt för min smak... men jag ska inte klaga. En liten bit av sommaren får vi, då jag tycker att hela sommaren är borta, på något konstigt vis...

Annars rullar ju allt på som vanligt, jag går mina promenader, åker och handlar, ja du vet allt som ska göras...ja självklart tycker jag det är skittråkigt emellanåt, men men .,, det finns alltid de som har det värre... alltså tråkigare än jag har det!!!!!!!!!!

Just nu sitter jag och väntar på rörmokaren, då jag har en droppande packning i badrummet.... och det måste fixas snarast..... för..... på fredag åker jag ner till PARADISET igen!!! Åh va jag längtar... att få träffa mellansonen, och andra underbara människor.!!! 

Så nu är det bara att hoppas att vädret håller i sig nästa vecka också.. jag vill ha indiansommar som det heter!!  

Ha nu en trevlig vecka och var rädd om dig.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar