onsdag 26 augusti 2020

Nu är jag hemma igen....


 


Dåså... nu är jag hemma igen, efter nästan 2 veckor på underbara Orust! Har haft det helt underbart, njutit av att träffa underbara människor, och njutit av att vara i Kråks stuga hos sonen!

Ja jag har inte bara latat mig förstås, jag kan ju inte bara sitta still och njuta utan måste röra på mig lite! ha ha... 

Har målat, klippt gräs, fixat och donat i stugan, och däremellan har jag förstås bara varit också. Haft fantastiska samtal med sonen och andra, hälsat på vänner där på ön... ja jag har bara haft det bra!!!

Men nu är jag som sagt hemma igen, måttligt trött efter 43 mil och strax över 5 timmars körning. Men det är det värt

Nu har jag packat upp, ätit den underbara fisksoppan som Henrick har gjort... ja jag lovar jag har nog aldrig ätit godare soppa... och sen skickade han med den hem också....

Så nu ska jag bara slappa i soffan .. tvätten tar jag tag i i morgon istället...

Ha en underbar kväll..och var rädd om dig!

(bilden är tagen i somras men är så vacker så jag lägger ut den igen!)

2 kommentarer:

  1. Förstår att du haft det skönt på Orust. Så mysigt det ser ut i din sons växthus. Ha en fin söndag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har varit helt underbart men nu är jag hemma igen som sagt, och känns lite trist men man får njuta av stunden!!! Kram på dig!!!

      Radera