fredag 3 juli 2020

Hemma igen!!!!!!



Ja då så.... nu är jag hemma igen!!! Efter att ha tillbringat nästan 3 veckor på den vackra ön Orust!!! Midsommarfirande med Henrick och Scott  och några till, en underbar dag/kväll där solen lyster från en klarblå himmel och kvällen var varm och skön.!
God mat, gott vin och trevligt sällskap, kan man begära så mycket mer!?? Nej absolut inte...

Jag har senaste veckan bott i lånad stuga av vänner och jag kan verkligen säga att jag blivit bortskämd av värdfolket!!!! Tänk att det finns så underbara människor som ger till andra, utan att kräva något tillbaka... Tack Elisabet och Kjell!!!

Självklart har jag "gjort rätt för  mig", fattas bara annat... jag är ju sån , kan inte bara ta emot utan måste ge tillbaka, vilket jag tror är det rätta i längden!!! Eller vad tror du...?? Jag gillar inte människor som utnyttjar andra, det finns några  av dom i min omgivning..!!! Som tur är ingen som står mig nära.....

Hur som ,, nu har jag en hel tvätthög att ta hand om här hemma, du vet jag tvättar inte på semestern. ha ha,,, och nu väntar jag bara på att den hemska pandemin ska vara slut nån gång .. så jag kan jobba igen.
Ja du tycker säkert att jag är "konstig" som längtar till jobbet... men jag lovar att det stimulerar mig att få träffa dessa fina ungdomar och mina underbara kolleger!!!!

Sköt om dig nu.. och kom ihåg... håll avstånd och tvätta händerna!!! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar