tisdag 16 juni 2020

Orust!!


Ja då är vi här på vackra Orust!!!!!!!  Åkte  ner i lördags och det var en svettig resa kan jag säga!!!! Såå jäkla varmt !! Men då man sen är här, får träffa killarna och bara njuta... då var det värt denna värme !! ha ha....

Nu blir det till att fira midsommar i Kråks stuga som ägs av Henrick och Scott, detta Paradis som jag alltid kallar det för!!!
Trädgården med alla olika rum, alla växter, växthus och sen kärleken.... ja.. kan man önska något mera!!?? Och som du kanske har sett på Instagram och Facebook så kan du från nästa år hyra den också.....

Självklart kommer vi att sitta ute och fira Midsommar och det ska ju bli fantastiskt väder också, annars brukar det regna och vara kallt på midsommar...men inte i år.. då är det bara värme!!!!!!

Sköt om dig nu så kan vi höras senare.. och om jag inte hinner blogga innan fredag så

Önskar jag dig en trevlig midsommar... och kom ihåg, håll avstånd och tvätta händerna!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att du haft en fin midsommar. Hos mig är det molnigt nu och inte lika kvar längre. Riktigt behagligt faktiskt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja midsommar och dagarna före har varit riktigt härliga... men nu har det regnat i tre dagar och jag tycker det är lite kallt!!!!!! Men men nu ska ju värmen komma tillbaka igen så vi hoppas på att sommaren fortsätter!!!! Ha de så gott och kram

      Radera