söndag 19 juli 2020

Ett litet inlägg kommer här!!!




Äntligen... nu kommer ett litet inlägg från mig!!! Fattar inte varför jag inte har satt mig ner och skrivit tidigare!!?? Nu när jag är hemma om dagarna, och egentligen inte har så mycket att göra!!!!

Ja det har varit födelsedagar förstås, och vi har kunnat träffas utomhus, då vi haft turen att det har varit vackert väder!!
Annars så finns det inte så jättemycket att göra faktiskt, har varit hos kompisen och fikat då hon bor så vackert vid älvkanten, har haft besök av några vänner här på min fina uteplats som föreningen har byggt ... tack o lov i dessa tider!!!

Annars så har jag varit ute och promenerat nästan varje dag, ett skönt avbrott från allt stillasittande, och tv tittande.!!!

Det går väl an nu när vi alla kan träffas utomhus, men det blir värre fram emot höst och vinter om detta ska fortsätta,,, vilket jag tror att det kommer att göra!!

Ja så mycket annat har jag ju inte att berätta just nu.. men hoppas att få återkomma med lite roliga nyheter framöver!!!!

Ha de så gott och var rädd om dig!! Håll avståndet och tvätta händerna!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar