lördag 4 juli 2020

Grattis älskade Nelly på födelsedagen!!!!!!



Grattis mitt älskade barnbarn Nelly som idag fyller 16 år!!! Som jag alltid säger..... tiden går så fort så jag hinner inte med!!

Var ju inte länge sen du föddes och jag glömmer aldrig den dagen då min yngste son blev pappa till dig!!! När jag såg dig för första gången så grät jag... ja av lycka förstås, du var en kopia av din pappa då han var nyfödd!!!

Du vackra underbara tjej som jag har den stora lyckan av att vara farmor till... och min glädje då du hade saker du ville prata om.... då kom du till farmor!!!! Gissa vilken stolt farmor jag är!!! Att få höra av sitt barnbarn hemligheter som kanske inte andra vet om... dom berättade du för mig!!!!!!!!!

Det roligaste jag hört ifrån dig var när din mamma och du tittade på TV och de visade ett par siamesiska tvillingar....
Din fråga till mamma blev " Men mamma hur gör dom när dom ska leka kurragömma" ????

Jag har, som jag säger om er alla,,,, massor jag skulle kunna berätta men jag skulle bli alldeles för långrandig då!!!

Så jag vill bara säga till dig ... Om du inte vet det .. så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!!

Ses i morrn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar