tisdag 2 juni 2020

Grattis älskade Elin på födelsedagen!!!!!!



Hipp hipp hurra för dig idag Elin, som fyller 18 år!!!Du mitt näst äldsta barnbarn som har ett hjärta av guld.
Du som har kämpat med din diabetes sedan 3 års ålder, men tillsammans med din mamma och pappa har klarat av det galant!

När du var liten så var jag barnvakt ibland, och jag glömmer aldrig den gången du var strax under 3 år och skulle käka glass.... Du gick in i ert vardagsrum med glassen och jag gick efter och sa att du skulle sitta i köket när du åt glassen.....  du tittade på mig med en ilsken blick och så kom det... .TYTT!!!! du tyckte inte jag skulle bestämma vart glassen skulle ätas.. ha ha

Ja det finns mycket som jag skulle kunna berätta om dig du fina godhjärtade Elin men det skulle bli alldeles för långrandigt!!!!

Idag ska vi fira dig ed buller och bång och dina kusiner kommer också....
och som vanlig så säger jag... Om du inte visste om det.. så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!!!


(det här med stjärnstopp har ju blivit något som vi använder... då Nelly kom på det när hon var liten, man älskar någon så mycket så det finns inget stopp!!!!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar