söndag 14 juni 2020

Grattis Älskade Nova på födelsedagen!!




Grattis på födelsedagen älskade Nova!!! Idag är det din dag och jag kunde ju inte vara med på kalaset idag, utan fick fira dig i fredags istället-

Du fina tjej som har ett så kärleksfullt hjärta, bryr dig om alla runt omkring dig och visar kärlek.
Som liten så kallade du dig Nova Jordgubbe.. ha ha ha... vad du fick det ifrån vet nog ingen. Du var inte heller lik varken mamma eller pappa när du föddes, och vi brukade skoja om att vi hittade dig bakom en sten.....

Nu börjar du bli stor, och håller på att utvecklas till en mycket vacker tonåring, hjälp va tiden har försvunnit!!

Det var ju inte så länge sen som du föddes och så lycklig jag var när jag fick mitt fjärde barnbarn, som enl. din syster Nelly hade sagt att  du skulle heta Kajsa.. haha.. för det hade Farmor bestämt sa hon!!!!

Allt detta för att jag köpte en docka till Nelly då du fortfarande var kvar på BB och vi döpte dockan till Kajsa....  Undrar va folk tänkte då... att det var jag som skulle bestämma vad du skulle heta !!! ha ha

Men du fick det vackra namnet Nova och det är inte illa!!!!
Jag skulle kunna berätta många fina saker om dig men jag skulle då bli alldeles för långrandig...

Det bästa är i alla fall att jag har ett så underbart kärleksfullt barnbarn som dig och ... om du inte visste det redan..... Så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar