tisdag 9 juni 2020

Skolavslutning, sill lunch och Orust!!!!



Hej hopp..... nu ser det ut att blir bättre väder!!!! Solen skiner och det är riktigt varmt ute!!!! Jag har , som vanligt, tagit en promenad, men sen har jag stått i köket hela dagen.
Kokat dillkött och gjort kycklinggryta med bacon!!!! Varför då då undrar du, så mycket mat.....??!!!

Jaja men på lördag åker jag ner till Orust, där jag ska fira Midsommar tillsammans med killarna!!! Jag ska bo i en stuga alldeles intill knuten hos killarna, och midsommar och veckan innan, ska vi träffas och naturligtvis blir det utomhus!!!
Så jag hoppas verkligen att vädret blir bra, men det ser så ut!!!!! Ja annars blir det väl som nästan alla tidigare midsommaraftnar, man får sätta på sig kofta och raggisar!!!!!

Ja ja det ordnar sig på något vis, huvudsaken att vi kan träffas.

I morgon är jag bjuden till vänner i Norberg där jag ska bli bjuden på silllunch... så gott!! Ja det blir precis som vanligt när man träffar vänner numera,..... utomhus!!!!
Fredag blir det skolavslutning för Nova och de har ordnat till det så fint, då ingen får vara med på avslutningen...
Barnen ska gå en vända på torget, och där får vi nära o kära, ja andra med förstås, stå och kika på dem!!!!

Som du ser har går dagarna på för fullt, men nu väntar jag mest på lördagen då jag drar ner till Orust!!!!

Hoppas allt är bra med dig , håll avstånd och sprita händerna!!!! Vi hörs!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar