söndag 31 maj 2020

Massor med födelsedagar framöver......



ja nu var jag ju en dag försent för att önska Glad Pingst!!!! Men va gör väl de om 100 år!!!  Ja nu är det verkligen vackert här i vår underbara park, som jag ser när jag står på min balkong.  Inget är sig likt numera, och det känns ganska hopplöst ibland.

Som tur är så har jag underbara vänner, och i fredags var jag i Norberg och hälsade på två av mina bästa....
Jag sov i deras husvagn, och vi åt ute och umgicks på så sätt... en underbar avkoppling nu när jag inte kan träffa mina vänner hemma hos mig.

Hur som helst så är jag verkligen en Lyckans ost.... tråkigt bara att inte kunna jobba just nu då man inte vet om barnen på hemmet kan dra dit smitta.

I torsdags ringde ett av barnbarnen, Elin och frågade om farmor behövde något då hon skulle gå till affären.... ja annars handlar jag själv tidiga mornar...

Ok ett paket köttfärs skulle ju vara bra att ha hemma.....
Som vanligt så ringer hon på dörren när hon ska lämna det hon handlat... och gissa va glad jag blir när hon även har köpt en kartong med chokladhjärtan... ja det var bara för att det var hjärtan till mig!!!!!
Inte nog med det, hon visade upp sin tatuering, som hon gjort... det var ett par änglavingar... och när hon sen säger att "Farmor... det här har jag gjort för dig, jag vet att du älskar änglar... och du är min ängel".... Då började jag störtgrina... av lycka förstås.....

Nu ska denna underbara tjej fylla 18 år på tisdag och då ska vi fira henne med buller och bång, utomhus förstås.....
Och efter det så blir det kalas då Nova fyller 13 och i juli fyller Nelly 16.. pust... ja det är lite att fira, men jäklar va lycklig jag är som har dessa underbara barnbarn.. ....

Sköt om dig nu så hörs vi av.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar