torsdag 21 maj 2020

Grattis Robert på födelsedagen!!!!!



Grattis grattis bästa yngste sonen Robert!!!! Idag är det din 39:de födelsedag och jag vet inte var tiden tagit vägen!!
Jag är så lycklig att du finns och att du är en sån fin person som skänker glädje och lycka till så många!
En jättefin pappa till mina fina barnbarn och en omtänksam son som ringer och hör efter hur din gamla mamma mår... och extra nu i dessa coronatider!!!!

En hängiven brottare är du, som brottats sen du var 6 år, då var din brottardräkt så stor på din lilla kropp och det fanns inte skor som passade dig!!!!!

Nu mera är du endast ledare, förutom då du var med och tävlade en gång i vintras... !!!!!!
Du har även fått dina döttrar att börja brottas vilket är en glädje för oss alla!!!!

Idag har vi firat dig hemma, en underbart vacker dag och vi har kunnat vara ute och fikat tillsammans, så roligt att ändå kunna träffas en dag som denna!!

Ja jag har ju massor jag kunde berätta om vilken fin kille du är .. men jag slutar här och nu... vill bara säga att.... om du  inte redan vet det... så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar