tisdag 31 december 2019

GOTT NYTT ÅR!!!!!!



Nu har jag nyss kommit hem från jobbet!!!! Som du vet så älskar jag mitt jobb, att få pyssla om dessa killar som inte alltid mår så bra, de behöver allt stöd som de kan få!!!

Idag har vi fixat en riktig tre rätters middag för killarna, förrätt, varmrätt och efterrätt!!! De blev glada och vi skålade i Pommac,förstås!!!!! Bilden ovan är en gammal bild sedan en tidigare nyårsafton. (hittade ingen annan bild).....

Nu har jag kommit hem, slängt av mig kläderna, hoppat in i morgonrocken, ja jag är sån... när jag kommer hem efter en lång dag på jobbet så är det morgonrocken som gäller .. ha ha ha!

Ja ett glas vin har jag slagit i och sitter och tittar på Skansen och väntar på att klockan ska slå 00.00!!! Sen ska jag ringa lite och sen blir det sängen som gäller!!!

Ville bara önska dig ett Gott Nytt år och hoppas på ett fint år för oss alla, ja den enda önskan jag har är som vanligt....... Ber bara att mina barn och barnbarn, mina vänner och min släkt ska få fortsätta att vara friska och att vi ska få fortsätta leva livet som vi lever!!!!!!!! Jag är så tacksam för allt jag har, och jag tror det är viktigt att inte sträva efter det man inte har!!!!!

Så nu önskar jag dig ett  Gott Nytt År !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar