fredag 13 december 2019

Trevlig lucia!!!



Som du vet så hade jag mina vänner här på första advent!!!! Som vanligt så roligt att kunna träffas allesammans, det är inte alltid som det går att få ihop det!!! Mycket skratt och gamla minnen som vi pratade om, vi åt och drack och hade allmänt trevligt!!!

Och nu i måndags var det "kalas" och julklappsutdelning med Kerstin och Unni, en tradition som vi kunnat behålla i många år nu!!! Så himla roligt att träffas även på "tu man hand" och bara ses för att dela julklappar, och även gratta Kerstin som fyller år nu i  december. Mycket skratt och även allvar, många minnen som vi har upplevt tillsammans under alla år som gått.

I går var det att flänga runt som "en skållad råtta".... först till skolan där Noah hade lucia, och efter det, timmen efter, till Norbergs kyrka där det också var lucia och Nelly sjöng så vackert!!!!!

Idag har jag varit ledig, pust, men skjutsat Elin fram och tillbaka till tåget då hon varit en tripp till Falun, och efter att jag hämtat henne nu på eftermiddagen så var vi på kondis och fikade och fick en pratstund.

Nu blir det lite vila av i soffan för jag ska jobba lördag och söndag så då blir det full fart igen, men efter det ska jag  vara ledig ända till nyårsafton!!! Ska försöka ta vara på tiden ......

Ha de så gott nu så hörs vi av innan jul... och ta det lugnt nu i julstressen!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar