söndag 22 december 2019

GOD JUL!!!!!



Igår firade vi lilla julafton här hemma hos mig. Alla barn och barnbarn, två av barnbarnens killar var med, men  vi saknade förstås Henrick och Scott!!!! Men de valde att fira julafton hemma då det har varit mycket jobb för dem.
Noah var julklappsutdelaren, och när han läste på paketen, så sa han inte namnen först, utan beskrev personen som skulle få paketet, och vi andra fick gissa.

Han beskrev mig som "en som far fram med en jäkla energi" ha ha ha, ja den killen kan han.
Kom med en vacker blomma, som han hade köpt för alldeles egna pengar, och jag kan berätta att blomman var inte liten heller och måste ha kostat en del. Gullungen!!!!! Ja sen fick jag ju en massa andra fina julklappar av barn och barnbarn förstås...

Julen kommer jag troligtvis att fira hos min syster, då barnen ska vara på annat håll, men jag har inte bestämt mig än ... tänker kanske sitta hemma och bara njuta av glögg och pepparkakor...jag har jobbat ganska mycket senaste tiden och jag behöver nog lite vila........vi får väl se!!!!

Nu vill jag bara önska dig en riktigt God Jul ,  kom ihåg att inte stressa.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar