söndag 1 december 2019

Trevlig 1;a advent!!!!!



Nu var det ju några veckor igen...... har varit full fart sen jag kom hem från Los Angeles!! Jag har än inte kunnat smälta allt underbart jag varit med om där, kommer nog att ta tid. Tittar på alla bilder som jag tagit, har varit tvungen att ta bort en massa, då jag tagit nästan 800 bilder!!!!
Tur som sjutton att jag köpt en ny telefon så alla bilderna fick plats, ha ha!!!

Jag har jobbat några pass igen, tycker det var så roligt att komma tillbaka till jobbet, och gladast blir man när både elever och kolleger är glad att jag kommer tillbaka, jag har ju inte jobbat på nästan två månader då jag först blev op. för njurstenen och sen resan till L,A!!!!

Men nu börjat jag komma in igen i mina gamla vanor, och igår hade jag mina fina vänner här för att fira 1:a advent!!!
Så roligt när vi träffas allesammans, det är svårt att få till det när vi är 10 st som allt ska passa in på!!


Nu vill jag bara önska dig en trevlig 1:a advent och hoppas du har druckit en god glögg, .... det har jag gjort i alla fall... jag bara älskar glögg!!!!!!! Ha de gott så hörs vi av!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar