torsdag 23 januari 2020

Massage och avkoppling!!!!!




Ja du..... nu var det ett tag sen igen!!!!! Va fasen jag tror jag oftare och oftare börjar använda den meningen när jag ska skriva blogginläggen!!!!!! Men men. det har inte hänt så mycket under senaste månaden, jag har jobbat mycket och hämtat barnbarn o.s.v. och det är ju sånt som jag gillar!!! Men jag har ju pysslat om mig själv också, har börjat få massage av en jätteduktig tjej, hon är från Thailand och där tar jag oljemassage vilket är helt underbart!!!!!

Ja så har jag förstås träffat goda vänner, så jag har ju inte bara levt för jobb och barnbarn ha ha ha!!!

Nu är jag ledig fram till söndag och ser mycket fram emot att Dr. T kommer på besök!! Vi har jobbat ihop inom psykiatrin och håller fortfarande kontakten... ska bli jättekul att träffas igen då det var i höstas som vi sist sågs. Han bor inte i Sverige längre men åker hem och jobbar ibland o då ser vi till att träffas!!!!!!

Idag tänker jag inte göra så många "slängar" som min mamma alltid sa, ska ut och handla lite och ta en promenad,,, annars så blir det lugnt!!!!

Önskar dig en trevlig helg så hörs vi snart igen!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar