lördag 8 juni 2019

Hemma igen efter en underbar vecka!



Igår kom vi hem från Kreta!!! Det har varit en underbar vecka som vi har haft tillsammans, hela familjen på 11 personer !!! Vi har inte gjort så mycket, bara badat, solat, ätit gott och umgåtts! Det är ju inte så ofta som vi alla kan vara tillsammans då alla har sitt och Henrick och Scott bor 43 mil härifrån.
Därför har det varit helt fantastiskt att vi alla har fått spenderat tiden tillsammans, och alla är nöjda och glada över resan.  Vi behövde den så väl då familjerna jobbar och har mycket omkring sig.

Hotellet har varit jättefint och det har varit jättegod mat så nu har man väl gått upp flera kilo, men det var det värt... jag får väl börja äta lite hälsosammare när det blir vardag igen!!!

Elin fyllde ju år därnere och vi firade henne på hotellet med en riktigt fin drink,,, ja alkoholfri såklart, hon blev ju lite generad då servitören kom in med den och hela restaurangen applåderade... haha

Ja så nu börjar vardagen igen och jag ska jobba några veckor innan jag tar lite semester, förresten jag har ju redan semester när jag oftast bara jobbar två dagar i veckan, och tur är väl det, annars skulle jag bli galen av att bara gå hemma!!!

Nu ser jag fram emot nästa resa, för jag älskar att resa även om jag nästa gång kommer att göra den med min vän!!!!!

Ha en härlig pingst så hörs vi senare!!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar