tisdag 18 juni 2019

Nattgäster!!!



I söndags var det kalas för Nova som fyllde år i fredags. Hela släkten,.. å då menar jag hela stora släkten var där....14 stycken om jag inte räknar familjen Höglund!!!
Då bestämde vi att Nelly och Elin skulle sova här igår natt. Så roligt det är att kusinerna har funnit varandra och är så tighta som dom är.
Ja jag tog soffan och tjejerna fick sova i min säng där dom var vakna och fnissade fram till kl. var 2 på natten
I morse var det den vanliga obligatoriska "frukostpåsängen". Det var ju lite svårt att få dem att vakna, tacka för det när dom fnissade så länge....

Efter lunch var det dax för dem att åter dra sig hem till föräldrarna, och jag drog iväg för att hämta bilen som jag lämnat på verkstaden.

Nu blir det lite slappa i soffan, ja.... jag är faktiskt ledig hela denna vecka och njuter förstås av solen på balkongen när den nu skiner!

Ha nu en fin vecka och om några dagar så är det ju midsommar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar