måndag 29 oktober 2018

SPA-helg och däckbyte!!!




Ja firandet fortsatte i veckan då en f.d. kollega från HVB hemmet kom med en fantastisk tulpanbukett!!!! Så otroligt firad jag blivit sedan jag fyllde år.... kan knappt fatta det, då jag känner mig "precis som förut" i ålder ha ha, hade det inte varit för all uppvaktning så hade det inte varit nån skillnad!!!

Så till helgen som varit då jag tillsammans med en vän och dennes familj varit i Tällberg på SPA!! Vilken helg!!! Så trevligt vi haft tillsammans med fantastiskt trevliga personer!!! God mat, gott vin och underbart att få ligga o glöta sig i en varm bassäng med himlen ovanför!!!!

Ja ja nu så är det vardag igen och idag har jag varit och bytt däck på min lilla Skoda, det behövs verkligen då jag ska åka i "Garpenbergsbackarna" som går stuprätt upp och ner!!!  Och i morgon så ska jag jobba ett skift igen, är så jäkla roligt att jobba, och att få umgås med trevliga kollegor och fina elever.
Fredag blir det att stå i kiosken och sälja fika då Norbergs Brottarklubb anordnar brottning där, det är också himla roligt! Träffar så mycket underbara människor där också!!!
Men nu så blir det lite fixa hemma här innan mötet i NBK inför fredagen!!!

Ha de så gott nu så hörs vi av igen!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar