söndag 7 oktober 2018

Hösten har kommit!!!!!!




Nu är det dax att ta in pelargonerna från balkongen. Det är så synd på blommorna om frosten tar dem. Ja jag försöker få dem att övervintra i trapphuset, få se hur det går till våren. I våras fick jag kasta dom jag hade sparat!!!!

Ja nu har det gått lite mer än 1 vecka sen jag skrev, men som vanligt vet jag inte var tiden tar vägen!!!??? Jag har jobbat några skift men denna helg har jag bara varit hemma och njutit av tillvaron, ja det vanliga förstås med tvätt o.s.v. men annars har jag bara kopplat av i soffan!!!!

Idag ska jag inhandla lite inför min födelsedag som blir i oktober, jag vet ju att jag får främmande och att mina söner har tänkt ut någon... hoppas det bara blir en god middag!!!!!
Då jag får frågan vad jag önskar mig så svarar jag alltid.... "jag har allt man kan önska sig".... !!! Ja det är faktiskt sant!! Det är inget som jag bara säger men jag har så mycket att vara glad och tacksam över.. och är man det... då behöver man ju inget mer, eller hur??

Jag har mina barn och deras familjer, mina underbara vänner, min underbara lägenhet som jag trivs så bra i, och jag har ett jobb där jag stormtrivs och där jag själv bestämmer när jag vill/kan jobba!!!!  Vad är det mera jag behöver.... Nej ingenting!!!!!!!Jag måste bara säga att jag njuter för fullt av livet.. och tar vara på varje dag!!! Tänk va mycket jag har att vara tacksam över!!!

Ha nu en fin vecka!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar