onsdag 17 oktober 2018

Vilken uppvaktning!!!!!!




Oj vilka dagar jag haft sedan lördagen!!! Ja jag fyllde ju år igår och på lördagen blev jag utbjuden av två av mina vänner på middag, tillika en vacker blomma!!!!! Sååå trevligt vi hade!!!! Sen var det dax på måndagen igen,.,,, då kom 6 vänner från Norberg med färdiglagad mat och allt som hör till, ja champagne förstås!!!!! En trevlig kväll blev det och fram i vår så kommer jag att få min "riktiga" present av dom alla!! Spännande!!!!!

Igår åkte jag så iväg till yngstesonen i Norberg för att bara vara i lugn och ro..... men jäklar .... !!! Där blev det också champagne, Nova hade bakat "Snöbollar"... hon vet att jag älskar dom och brukar göra dessa till julen.. men nu hade hon bakat i regnbågens alla färger... hon vet ju att jag älskar Pride!!! Gullungen!!!!!
Sen blev det hemgjord sushi och tillika ett paket med ... ja lyssna nu.... en brottartrikå som det står mitt namn på.. ja på skoj förstås, men fin var den!!!!!!
Sen kom min x man med hustru med en underbar blomma... ja nu trodde väl att det skulle vara slut på firandet.. men idag ringer en underbar kille som jag tidigare arbetat tillsammans med på HVB hemmet i Norberg med världens blombukett!!!

Ja och inte nog med det heller... på fredag kommer Henrick och Scott hem från Orust och tillsammans med mina andra söner och deras familjer ska det firas igen... alltså... jag är världens lyckligaste människa jag!!!!! Vilka underbara vänner och vilken underbar familj jag har!!!!

Ja fortsättning följer!!! Ha de gott så hörs vi av!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar