söndag 21 oktober 2018

Vilken vecka!!!!!!!!!!



Oj oj oj.... vilken vecka det har varit!!!!!! Som jag tidigare berättat så har jag fyllt år och blivit såååå uppvaktad!! Trodde det skulle vara slut med det fram till i lördags när sönerna med familjer skulle fira mig...men på jobbet blev jag "utlurad" av en kollega och när jag kommer in så har personalen och eleverna dukat upp med tårta och en vacker blombukett!!!!!!! Men vilken överraskning..!!! Och på kvällen kom en f.d. kollega med en jättebukett med vackra blommor.....

Fredagskväll kom Henrick och Scott från Orust och på lördag morgon så blev det vimplar och en flaska skumpa som vi tog var sitt glas av på morgonen!!!!!!!

Kl. 17.30 skulle jag vara färdig för att dra iväg... ja vart visste jag ju inte!!?? Men vi hamnade på en underbar restaurang i Hedemora där de andra sönerna och deras familjer mötte upp!  Där blev det god middag och naturligtvis hade ena sonen beställt en Pina Colada... som är min godaste drink!!

Sen hemfärd till mig här i Avesta och där blev det lite smått och gott och då jag saknade killarna när vi alla hade kommit in ... så kliver dom in med en ny TV till mig... men herre je!!!!! Vilken present!!!!

Sen hade min underbara sonhustru skrivit ihop ett tal till mig som vi skrattade gott åt.. hon kan hon den här Jenny!!!!
Sen var det ju inte vara jag som skulle firas, Scott fyllde 50 år i slutet av september och självklart skulle han firas också!! så det blev dubbelt upp!!!

Nu är jag nyss hemkommen från Norberg där vi firat sonhustrun som fyller år i veckan, men då alla jobbar så så blev det firande av idag istället!!!
Sitter nu i soffan och bara njuter, av allt som jag varit med om denna vecka, helt underbara minnen som jag jag för alltid kommer att bevara i mitt hjärta!! Tänk att ha så många människor runt mig som jag har och sen världens bästa underbara barn med familjer!!! Ja jag säger som jag brukar.... Tänk va jag är rik, inte på saker och pengar men med världens bästa barn och vänner!!!!
Ha en fin vecka nu så hörs vi!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar