lördag 4 augusti 2018

Pride, och hundvakt!!!!



I morgon är det dax att bege sig hem till Avesta igen!!! Nu är det faktiskt 2 veckor sedan jag var hemma!!!!!
Först bodde jag hos äldstesonen som "barnvakt" över helgen då han, tillsammans med några kompisar var till Skara på trav!! Därefter, måndag morgon var det  resa ner till Orust för att kunna vara med då sonen hade Pridetema i butiken!!!!
Så roligt det var då äldstesonen med flickvän också följde med och bodde tillsammans med mig i en lånad stuga. Och bröderna uppskattade verkligen att träffas några dagar, fattades bara yngstesonen med familj!!

Lördagen var det som sagt Pride i butiken, massor med människor och full fart förstås. Jag var den som stod och sålde T-shirt, kepsar, muggar o.s.v. med Pride temat!!!!
En del av intäkterna går till HBTQ verksamheten på Orust och det är mycket uppskattat!!!!

Söndag morgon hem igen efter 1 vecka för att hämta Bosse och här sitter jag nu och väntar hem familjen Höglund som varit på Kreta 1 vecka.
Så i morgon bär det av hem till Avesta igen och ska jag vara riktigt ärlig så är det skönt att få komma hem också!! Borta bra men hemma bäst!!!! Ja så är det nog, men jag är glad och tacksam att jag fått vara med om så mycket roligt under de senaste månaderna.
Ha de nu så gott så hörs vi av!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar