söndag 26 augusti 2018

Leos Lekland med barnbarnen




Nu är det söndag igen och veckan har som vanligt gått i raketfart! Fredag var det jobba igen och i lördags var jag och hjälpte yngstesonen och sonhustrun att trava ved. Det är nåt som jag tycker är så roligt och när det var färdigt så tog jag med mig Nova hem som sov hos mig inatt.
Vi hade det mysigt med dricka och chips och när vi hade lagt oss så var det lite småprat, och när vi sen bestämde oss för att sova så kom Novas hand och letade på min... så härligt det var.

I morse blev det då den obligatoriska "frukost på sängen" morgonen. För att sen  hämta Noah och dra i väg till Leos Lekland i Borlänge. Där var vi i 4 1/2 timme och dom hade fullt upp med att hinna göra allt dom ville.

Men efter att vi bestämde att vi skulle åka hem så var det ju förstås MC Donalds som gällde..... så nu är jag nyss hemkommen efter att ha lämnat av barnen hos respektive föräldrar.... och tro de eller ej.... nu är det bara soffan som gäller... för i morrn ska jag jobba igen.
Men tänk så roligt det är att få vara med barnbarnen ibland, jag är så otroligt glad att jag flyttade till Avesta efter min skilsmässa.... det är det bästa jag nånsin gjort!!!

Ha en fin vecka nu för det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar