söndag 12 augusti 2018

Landat hemma nu!!!!



Nu så har jag landat hemma sedan 1 vecka tillbaka!!! Ja det har varit varmt och i min lägenhet har luften stått stilla, tur jag fick låna en fläkt av äldstesonen!!!!

Ja det var mycket att tvätta, du vet ju hur det blir när man inte tvättat på två veckor ha ha. Men nu är allt det fixat och klart och lägenheten städad. Kan ju inte förstå hur det kan bli så mycket damm, trots att jag inte har varit hemma....
Men nu är allt som vanligt igen, och lördags var det lite fest vid älvkanten, där min vän bor, sååå trevligt, vackert väder trots blåsten, goda drinkar och god mat. Men i morgon börjar jag jobba igen, ska faktiskt bli så roligt, jag har ju inte jobbat knappt på hela sommaren, det har ju varit bröllop, sommarmaknad och hundvakt....

Det som har varit väldigt ledsamt är att Henrick och Scotts lilla hund Ralph är död, han sprang ut på vägen och blev överkörd!!! Denna underbara vovve som har gjort oss alla så glada med alla hyss han har haft för sig!!! Ja det är mycket ledsamt och vi har alla gråtit mycket!!!
Det vidriga i det hela vara att den som körde bilen, smet från allt och körde bara vidare..... jag kan inte förstå hur människor är skapade som gör på det viset!!!!??????

Men nu så får vi ändå gå vidare trots det som hänt, men det är förskräckligt att mista ett husdjur....

Ha nu en fin vecka så hörs vi av senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar