söndag 15 juli 2018

Värme, värme och åter värme!!!!!



Phu.... ja nu är det varmt!!!! Idag har vi haft 30 grader här i Avesta, det går inte att vara ute på balkongen, går inte att vara ute överhuvudtaget, det går bara att ha persiennerna nere, dricka mycket och bara vara!!! Ja jag älskar sommar och sol men nu har det börjat gå överstyr, och jag tänker på alla stackars djur som inte får mat som de behöver!!!! Och på alla stackars människor som inte orkar med denna värme!!

Har ju aldrig upplevt en sommar som detta, när man var barn så var det varmt, regnigt ibland men aldrig denna värme som vi har just nu!!! Jag undrar ibland vart världen är på väg......

Hur som jag jobbar ett par dagar nu, och efter det ska jag träffa mina underbara vänner i Norberg, och även vara barnvakt till Noah då Patrick ska åka söderut på trav!!
Men måndagen nästa vecka då drar jag ner till Orust igen för att bo i en stuga igen, och vara med och hjälpa till i Moltazdesignshop då det är Pridetema i butiken!!! Sonen  har även gjort en logga" YOU are the perfekt design" som finns på både T shirt och annat!!!!
Sen har han fått med både Kommunen och sjukvården att hissa Prideflaggan i Henån!!!!!! Det tycker jag är beundransvärt!!!
Ska bli så roligt att vara med!! !Men söndag morgon åker jag hem igen, och som jag tidigare berättat så bor jag en vecka i Norberg för att vara hundvakt till goa Bosse!!! Och då,,,,,,,, ska jag bara ligga i hammocken och vippa på tårna... för då behöver jag semester!!!!!

Ha de nu så gott så hörs vi av!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar