måndag 3 september 2018

Solig dag idag.....



Måndag igen och jag är snart på väg till jobbet!!! Jobbade igår och det blir långa pass vissa dagar ända upp till 14 timmar!!!

Solen skiner idag, och det känns igen som om det är sommar..... trots att de senaste dagarna har varit höstlika.
Inget särskilt har hänt under veckan som gått annat än att jag hämtar Noah efter skolan. Han är en riktig lustikurre han, tycker idag, när han är 8 år att farmor är lite pinsam.... ha ha men ändå go och kramig när det inte är andra i närheten!!! När han ska vara riktigt "stor" så blir han mörkare i rösten och pratar som en liten farbror!!!!Klok som en bok är han och nu håller han på lära sig det mesta om Gustav Vasa och Slaget vid Brunnbäck!!!!!!!
Var på Avesta Art i onsdags och då var han med... berättade för mig om vissa saker, som jag trots min ålder, inte hade en aning om.... jag brukar säga att han är en "gammal själ"!!!

Till helgen kommer en f.d. arbetskamrat och hälsar på det ska bli roligt, hon har oxå slutat inom psykiatrin, och jag vet vi har mycket att prata om!!

Ha nu en fin vecka så hörs vi!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar