söndag 20 maj 2018

Sommar och många födelsedagar.......




Vilka underbara dagar vi har nu!! Känns som om sommaren är här på riktigt, trots att det är lite "tidigt"!!!
Ser verkligen fram emot denna sommar med student för äldsta barnbarnet Julia, examen för de andra fyra barnbarnen, Finlandsresa med Brottarklubben, bröllop m.m.m.m.!!

Sen att sitta på balkongen som jag gjort idag, hela dagen, läst en spännande bok, bara ligga och njuta av livet... ja det kan ju inte bli bättre.. eller hur?

Jag säger återigen, vilken lycklig människa jag är, som får vara med och uppleva allt detta, och jag är så tacksam!!!
Tacksamhet är ju något som jag tycker är så viktigt!!!  Att inte ta allt för givet, och att kunna glädjas åt "det lilla" i vardagen!!!!!

I morgon så ska det bli kalas igen! Robert fyller år och vi ska gratta honom i morrn, sen är det bara att vänta till den 2 juni då Elin fyller, Nova fyller 17 juni och Nelly 4 juli!! Ja sen är det ju sonhustru och mågen som fyller men det blir inte förrens fram i höst ....... ja du ser ju va mycket som händer framöver!!! Och jag är så tacksam över att få dela allt detta med min fina familj!!

Ha nu en fin vecka för det ska jag ha!!

ps.. det kommer ett lite inlägg i morgon med på Roberts födelsedag ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar