måndag 14 maj 2018

Sommarvärme!!!!!!!



Nu känns det som om sommaren är här!!!! På några få dagar har björkarnas musöron spruckit ut till löv och hela Karlbergsparken lyser grön här utanför min balkong!!!!!
Har haft några härliga dagar i helgen då jag varit hos min vän E. och njutit för fullt av denna vackra vy vid älvkanten, grillat , druckit gott vin och bara njutit av tillvaron!!!! Kan man ha det bättre undrar jag ?????

Idag har jag varit med en kompis till Uppsala för att hämta en reservdel till hennes pool, och passade på att hälsa på bästa vännerna Eva och Mats!!!Det var ju ett tag sedan vi träffades, men nu skall det bli ändring på det!!! Jag skall snart åka dit igen och då stanna nån dag!!!

Men du vet att som deltidspensionär så har man fullt upp.... jag jobbar ju, vilket jag tycker är roligt, passar barnbarn, umgås med vänner och njuter av mitt liv!!!! Och till hösten ska jag faktiskt boka en resa igen tillsammans med en vän!!!! Jag blev ju snuvad på den senaste i september då jag fick njursten!!!!!!

Ha nu en härlig vecka, få se om sommaren fortsätter som den har börjat, ja det hoppas jag verkligen då det är helt underbart att få sitta på balkongen ända in på kvällen!!! Nu blir det lite TV tittande, och i morrn så jobbar jag!!! Vi hörs!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar